352 canciones, 166 comentarios, 194 artistas, 11 álbums, 300 usuarios (205 visitantes online) y 6 conciertos.

Foro de Musikazblai Galego

La gasolina más barata en elpreciodelagasolina.com

busco una canción

14 posts
jcirujano
jcirujano

Busco una canción creo de los años 70 que en la letra se dice: "dime ti miña ruliña dime ti que che pasou". Creía que era de Andrés do Barro pero ya no estoy seguro.
Gracias

galega
galega

Yo busco la música de la canción "Vinde galeguiños, vinde" de fuxan os ventos. Necesito sólo la música porque es para el festival de Navidad, para que se oiga a los peques cantar.
Mil gracias

Nickote_x
Nickote_x

Eu busco unha canción popular,sei a letra pero non encontro donde escoitala ou baixala.Comeza así:

collín,collin,collín toxos e flores
e pensamen,e pensamen e pensamentos.
Pala,pala,palabras amorosas,
que leva o ven,que leva o ven,
que leva o vento.

Se me podedes axudar alegraríaseme o día.Unha aperta

ocanario
ocanario

Toxos E Flores (Campaña De Pau)

Collín, collín, collín
toxos e flores,
e pensamen, e pensamen
e pensamentos,
pala, pala,
palabras amorosas,
que leva o ven, que leva o ven,
que leva o vento,
Ai la, ai lalala, ai lalala, ai lalala,
ai la, ai lalala, ai lalala, ai lalala.

Eu fun, eu fun, cun mariñeiro
ea miña dor, ea miña dor, era mellore,
casei, casei, cunha de Ourense
e ago, e ago, agora son afiador-e,

Pero, pero cásalles cun guapeiro,
e ago, e ago, agora te interesas,
do meu, do meu, do meu fungueiro.

Te ti, de ti, din que eres meiga,
e de , e de, e debe sela,
ai la, ai lalala, ai lalala, ai lalala,

Porque, porque, ti me miraches,
mata me a pe, mata me a pe, mátame a pena,

si non a topas eu cha paso ou che mando o enlace da miña paxina e ali encontras de todo.
Un saudo

AFONSORISCOS
AFONSORISCOS

eu tamén ando a buscar unha canción dende fai anos e non a dou atopado. ten moita importancia sentimental para mín e os meus irmáns, xa que era unha das preferidas de meu pai que finou o ano pasado. só sei unha parte da letra:

De neno escoitei, contar os meus pais, a historia dun home, que quixo prantar, prantar os seus sonos, de amor e de paz, nun longo camiño, onde a xente ó pasar, colleran as frores, e na súa ialma, sentiran seus sonos, de paz e de amor....

penso que era así, aínda que ó mellor é algo similar. agradecería moito algo de información sobre o tema, autor ou algún enlace. moitas grazas. afonsoriscos@gmail.com

nbeiro
nbeiro

Ola, eu tamen andaba a buscar a cancion de toxos e flores, acabo de ter unha nena e quero que medre coas cancions que eu medrei, e como estou lonxe da casa... , OCANARIO eu tomoche a palabra para que me mandes o enlace da tua paxina gracias

Lucense
Lucense

Hola Ocanario: Eu tamen ando a buscar esta canción de Toxos e Flores. Venme moi ben a letra pero mellor ainda se me puideras mandar o enlace para poder oila e descargala. Tratase dunha canción que se canta dende fai moitos anos no campo do C.D Lugo, asi como o Celta canta a Rianxeira e o Depor o Miudiño. Eu quería coñecer a cantiga enteira. O meu mail: pablo.freire@yahoo.es. Moitas grazas. Un saúdo

Responder

Tienes que estar conectado para comentar en el foro.

Etiquetas

Foros

Titulares RSS

¡Participa!

Música en otros idiomas

Conciertos

Enero 2017
lun mar mié jue vie sáb dom
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Musikazblai Galego, el portal de la música en gallego

Aquí encontrarás todo lo necesario para no perderte en el mundo de la música gallega: letras de canciones en gallego, grupos, bandas, artistas, solistas, cantantes y autores gallegos, sus discos, traducciones a otros idiomas, acordes para guitarra, algunas canciones MP3, fotos, unos foros de discusión, y una comunidad de gente joven amante de la música en gallego. La base de datos cuenta con canciones gallegas de todos las épocas y estilos (rock, pop, tradicional, punk, reggae, electrónica, heavy, clásica…), pero si echas en falta algún grupo musical o canción puedes colaborar enviándolas tú mismo a través de las páginas de colaboración. Si te animas a sugerir nuevos grupos, bandas o solistas, recuerda que el único requisito es que algunas de sus canciones sean en gallego. Más

El compromiso de Musikazblai Galego es con el gallego y la música en gallego. En Internet hay decenas de sitios donde es posible encontrar información sobre los artistas que cantan en castellano o en inglés, pero encontrar una comunidad articulada en torno a la música de Galicia (Galiza) y al gallego era difícil y por eso comenzamos este portal, que abarca sobre todo gente joven amante de la música de su tierra. La mayoría son gallegos y gallegas, si bien un porcentaje significativo de las visitas son de fuera de Galicia e incluso de fuera de Europa: emigrados y otras personas interesadas en la lengua y la música de Galicia. Como una parte de estas personas interesadas en la cultura gallega no dominan el idioma existen también traducciones de muchas canciones al castellano y otras lenguas, realizadas por los propios usuarios.